SERİ #1||SİZDE BANA KATILMAYA NE DERSİNİZ ?

Mayıs 13, 2017


Bugün sizlere uzun zamandır yapmak istediğim ama bir türlü baslayamadığım bir konuyu anlatacağım..

Bunalım ile geçen 8 aydan sonra YouTube da izlediğim bir video ile cesaretlendim. Kendime gelmem gerekiyordu, birşeyler yapmam,tekrardan eski Dilara olmam
gerekiyordu. Çünkü eski Dilarayı çok özlediğimi fark ettim. Hayatta ne olursa olsun son olmadığını,hayatın devam ettiğini ve öldürmeyen acının güçlendirdiğini öğrendim.
Hayatımı sil baştan yaşamaya karar verdim.Sevmediğim şeyleri hayatımdan çıkartarak,kendi üzerimde değişiklikler yaparak  ve hatalarımdan ders alarak yaşamaya karar verdim.
O yüzden ...
Herkese merhaba,
Ben Dilara Kaya. Yepyeni bir insan olarak karşımızdayım.Haliyle yeni bir seri başlatıyorum.
Değişim Harekatı...
Dün akşam karar verdim ve ilk harekatımı gerçekleştirmek için kuaförün yolunu tuttum.Bir günde aklıma düşen ve yaptığım uzun zamandır üzerinde sadece hayal kurabildiğim birşeydi.Beni tanıyorsanız eskiden saçlarıma kıyamadığımı bilirsiniz. Şuan ise hayattaki her şey denemeye değer diye düşünüyorum. Kotu olsa bile tekrardan eskiye dönebileceğini biliyorum.Buna göre hareket ettim ve Kahkul kestirdim.

Kimine göre yakıştı kimine göre yakışmadı.Aynı zamanda insanların ne dediğini umursamamayı da öğrendim,önemli olan benim kendimi nasıl hissettiğimdi aslında.Mutluyum.Buradan ufak bir sesleniş yapmak istiyorum.Nasıl mutlu olacaksanız öyle davranın,giyinin... 
Yapmak istediğiniz şeyleri yapın.Kimse size engel olmasın.Etrafta yok psikolojim bozuk,yok kendimi kötü hissediyorum,yok çok çirkinim diye gezmeyin benim yaptığım gibi.Siz güzelsiniz,tüm kadınlar güzeldir.Etrafınızdaki estetikli insanlara özenmek yerine kendi güzelliklerinizi keşfedin,emin olun hayat o şekilde çok güzel.
Ne dersiniz siz de bana katılmak ister misiniz ? Yapmanız gereken tek şey bir saniye bile beklemeden yapmak istediğiniz şeyi yapmak.Hayat bazı şeylere takılmak için çok kısa.
Hayatınızda yaptığınız değişiklikleri duymak için sabırsızlanıyorum.Blogunuzda bununla ilgili bir seri başlatırsanız aşağıya linkini bırakmayı unutmayın böylelikle sizlerin blog yazısını da bu yazıya ekleyebilirim.Yok ben blog yazısı yazamam diyorsanız bu blog yazısının altına yorum yazın. 
Heyecanla bekliyorum...
sevgilerle,
ILETİŞİM&PR:dilarakaya.pr@gmail.com

You Might Also Like

10 yorum

  1. Dəyişim hər zaman gözəldir. Amma təəssüf ki, hır kəs buna risk edə bilmir.Cəsarətiniz üçün təbriklər. Mən də uzun illər öncə universiteti bitirdim. 3 il öncə mastır yaptım. Sonra 4. bebeğim oldu. Məcburən ev xanımlığı edirəm 3 ildir. Amma 2-3 gündür qərar verdim hazırlanıb müəllimlər imtahanına girib iş həyatına atılacam. Yəni ev xanımlığından iş qadınına dəyişməyi hədəfləyirəm :) Baxaq alınacaqmı. Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım iş kadını olma yolunda sağlam adımlar atarsınız. Herşeyin gönlünüzce olması dileği ile 😘😘😘😘

      Sil
  2. Bence Çok güzel olmuş yakışmış sana Dilerim her şey güzel gönlünce olur canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Hayatimdaki en buyuk değişim blog acmak oldu. Ayrica duzenli olarak egzersiz yapmak bir de baskalarinin benimle ilgili ne dusunecegini umursamamak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzelini yapmışsınız dilerim hayatınız boyunca herşey istediğiniz gibi olur 😊😘

      Sil
  4. 8 yıl kadar kahkul kullandım :) kullanımı zor ama kolay modellere uyum sağlıyor sana da yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bundan sonraki hayatıma kahkul ile devam edeceğim çok sevdim 😘

      Sil
  5. Arada degisiklikler güzeldir insani motive eder 😊

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *