DEĞİŞİM HAREKATI #2||NASIL KİLO VERİYORUM ?

Mayıs 19, 2017

Kilo maalesef ki Türk kadınlarının %70inin en büyük sorunu denilebilir.Geçen sene çok güzel kilo vermiştim.Fakat bu sene dilimden hiç düşmeyen bir sebepten,depresyondan dolayı çok kilo aldım.Değişim harekatımda yapmak istediğim ilk şey zaten kilo vermek ve kendimle tekrardan barışık olmaktı.Kurstaki iki arkadaşım bana Chia tohumunu önerdi,iyi ki de önermişler.

   Chia tohumu sayesinde 2 haftada 4 kilo yani haftada iki kilo verdim.Sağlıklı mı tartışılır ama unutmayın ki insanların bünyesi farklıdır.Kilosu fazla olan insanlar zayıf insanlara göre daha hızlı kilo verir bir süre sonra duraklama dönemine girer ve tekrardan kilo vermeye başlar.Eğer sizde benim gibi sporu sevmiyorsanız,ki bu bence çok büyük bir eksik chia tohumuna bir şans verebilirsiniz.Burada dikkat edilmesi gereken şey alerji,eğer chia tohumuna alerjiniz varsa kesinlikle ve kesinlikle kullanmayınız. 


CHİA TOHUMU NE İŞE YARIYOR ? 

Mankenlerin fizikleri bozulmasın diye pamuk yuttuğunu duymuşsunuzdur.Chia tohumu da bu işlevi görüyor.Midenizde şişerek tok hissetmenizi sağlıyor.Normalde dört beş öğün yiyen ben öğün sayımı bir buçuğa düşürdüm,ona rağmen tabağımdaki her şeyi tamamen bitiremiyordum.Bunun sayesinde kilo verdim. 

CHİA TOHUMUNU NASIL KULLANIYORUM ? 

Chia tohumunu yaptığı yemekte bile kullananlar var,isterseniz light yoğurdun içine koyup da yiyebilirsiniz fakat benim kullandığım yöntemin daha tok tuttuğunu düşünüyorum.Suyumun içine 1.5 çay kaşığı chia tohumunu koyuyorum ve onu gün içinde tüketiyorum.Diğerlerine nazaran daha tok tuttuğunu düşünüyorum.
görüntü internetten alıntıdır.
biliyorum görüntüsü hoş değil balık yumurtasına benziyorlar,ama gözünüzü kapatıp için hiç bir şey olmadığını göreceksiniz.

CHİA TOHUMUNU NEREDEN TEMİN EDEBİLİRSİNİZ ? 

Chia tohumu bildiğim kadarıyla büyük marketlerde satılıyor eğer etrafınızda aktar yoksa oradan almayı tercih edebilirsiniz ama evinizin yakınlarında aktar varsa oradan alabilirsiniz ben her gittiğimde 10 liralık alıyorum ve bana fazla fazla yetiyor. 

Chia tohumu hakkında merak ettiklerinizi aşağıya yorum olarak bırakırsanız size yardımcı olabilirim.Son olarak düzenli ilaç kullanıyorsanız doktorunuza danışmayı unutmayınız.
                                                                         sevgilerle,

İLETİŞİM&PR:dilarakaya.pr@gmail.com


You Might Also Like

8 yorum

  1. Etrafımda kullananı çok fazla ama pek işe yaradığını duymamıştım ama önemli olan yedikleine dikkat etmek ve bence spo baklavanın üstüne chia koyup zayıflamayı beklemek gibi oluyor çoğu kişinin diyeti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle yediklerimize de dikkat etmek gerekiyor ben çok fazla et tuketmedigim için genel olarak sebze ve çorba ağırlıklı beslendim öyle verdim kiloyu biraz daha kilo vereyim sevdiğim bir spor dalı bulup ona başlayacağım :)

      Sil
  2. günde kaç defa içtiniz bu sudan. Kaç litre suyun içerisine koydunuz chia tohumunu ? Benimde vermem gereken bir dört kilo var :) hemen alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.5 litre suya koydum ama şöyle 1.5 lt sabah 1.5 litre de eve geldiğimde ictim :)

      Sil
  3. bende chia ile fark yaratanlardanım ama aktardan değil şu Aztec Chia instagram da da şuan sosyal medya da her yerde gördüğünüz ürünü kullanıyorum. 1 ayda 8 kilo verdim sonra ara verip 2. küre başladım 14. günüm ve tam tamına 4 kilo daha verdim çok mutluyum çok bence bu chia inanılmaz bir şey :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mucize gibi bir şey çok iyi kilo vermişsiniz tebrik ediyorum sizi :)

      Sil
  4. bende mi başlasam acaba ? sevgiler

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *